Wednesday, May 1, 2013

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger.

Haaaa, ini lagi satu keseronokan dalam berblog. Berblog juga salah satu medium kerja dari rumah. Ini kerana anda akan dapat menyertai beberapa pertandingan-pertandingan yang dianjurkan khas kepada blogger.

Anda yang mempunyai blog atau apa jua medium penulisan online bolehlah mengunjungi blog seorang doktor ni yang ada menyediakan hadiah lumayan untuk blogger2 di luar sana. Sebenarnya kerana blog ini juga salah satu sebab terbukanya hati saya untuk mengikuti program Kerja Dari Rumah yang disediakan oleh Pihak JDR.

Saya juga sangat tertarik hati dengan sepotong ayat daripada sorang penulis blog yang saya dah tak ingat dapat dari mana. Katanya jika setelah anda mengikuti program in tapi anda tidak berjaya yakinlah rezeki anda bukan di sana.

Tapi alhamdulillah setakat ini saya telah berjaya sedikit, nanti saya uploadkan pic daripada akaun paypal selepas pembayaran berjaya kerana 'majikan' saya telah mengesahkan pembayaran tetapi bank yang saya daftarkan memerlukan sekuran2nya 3 hari masa bekerja untuk approve' pembayaran tersebut.


No comments:

Post a Comment

Pandangan Bernas Anda