Wednesday, July 18, 2012

Blogger-Blogger Popular





Entri ini sebenarnya sesuai dijadikan galakan buat diri sendiri,blogger-blogger baru dan mereka yang baru mengenal dunia internet. Ye lah kan, tak semua orang bernasib baik dan mempunyai peluang untuk menerokai dunia internet dalam usia muda.
Saya sendiri sebagai contoh paling tepat,. Ketika semua orang hampir bosan dengan myspace saya masih belum mengenalinya lagi. Semakin ramai orang meninggalkan Tagged saya masih belum mengenalinya juga. Twitter semakin ketinggalan saya belumpun ada satu akaun twitter. Nasib sentiasa berubah, tatkala facebook di puncak popularity, saya salah seorang penggunanya yang banyak memanfaatkan page ini. Bukan untuk berniaga atau apa-apa urusan yang boleh mendatangkan keuntungan. Tapi cukuplah sekadar penghubung dengan ahli keluarga yang jauh dan kawan-kawan yang pernah rapat ketika sama-sama belajar dulu.
Panjang pula mukadimahkan,hehe. Itu sebenarnya untuk meyakin anda para pembaca, lambat tidak semestinya korang akan terus ketinggalan. Tapi setiap peluang itu akan datang, anda cuma perlu berusaha. Sebagaimana saya berusaha menerokai internet ini tanpa ada sesiapa yang mengajarnya. Ingat apa yang penting, asalkan korang ada masa, ada rasa ingin tahu,ada usaha semuanya pasti boleh diperolehi.
Berbalik kepada blogger-blogger yang popular ini, ini adalah senarai blog yang popular Social Media Awards dan telah diberi pengiktarafan. Korang boleh je rujuk link
ini untuk mengetahui dengan lebih terperinci blog-blog yang popular di dunia internet. Walaupun banyak blog yang baru saya tahu kewujudannya. Saya belum berkesempatan untuk meninjau pemenang—pemenang anugerah ini. Alangkah baiknya kalau diorang kongsikan pengalaman-pengalaman penting mereka bagaimana kisah disebalik kejayaan mereka bertahan sampai hari ini kan. Takkan memanjang je nak dengar cerita artis je bagaimana mereka dapat bertahan dekat industri diorang kan. Sekarang zaman para blogger, jadi bagilah wawancara banyak sikit. Memang dah ada yang pernah masuk saluran tv berkongsi rahsia, tapi kalau pemenang setiap tahun ni kena serbu pun best juga kan. Pastu ada pula satu majalah berkaitan dengan blogger. Heheh, lebih-lebihlah pula.
Terasa nak cari review tentang blog-blog popular ni, pastu nanti boleh kongsikan kat sini kan. Itu pun jika ada masa yang mengizinkan.hee. Oklah nak cerita tentang hal lain pula tapi semestinya bukan dibawah tajuk ini.

No comments:

Post a Comment

Pandangan Bernas Anda